[O2] BMN częsty check...Słabiej się zbiera z dołu...logi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • looker
    RS
    • 2008
    • 1886
    • Octavia II (1Z3)
    • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

    #26
    Ależ dlaczego nieśmiało ?! Masz całkowitą rację. Dokładnie o tą rurkę mi chodzi :-)
    Co więcej sama chłodnica też czasem lubi się rozszczelnić.
    OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
    SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

    Komentarz

    • Maly175
      Drive
      • 2013
      • 78
      • Octavia II combi (1Z5)
      • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

      #27
      Dzis tam zagladałem , wszystko okopcone az ciezko cos stwierdzic ...
      Musze jakims preparatem do wykrywania nieszczelnosci to sprawdzic, ale w opisywanym miejscu jest rowniez czarno wiec moze to byc to ...A tak sie zapytam,ile placiles ze wymiane ??

      Komentarz

      • looker
        RS
        • 2008
        • 1886
        • Octavia II (1Z3)
        • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

        #28
        No to już jest jakiś trop ;-) Bezwględnie poszukaj nieszczelności. Najpierw rurka, potem chłodniczka spalin.
        Rurka używana na Allegro (ciężko znaleźć właściwą bo to nie to samo co do BKD ! Numer ważny jest.) kosztowała chyba 80zł + wysyłka. Przekładkę zrobił mi znajomy mechanik po koleżeńsku za 50zł.
        Myślę, że zwykły mechanik weźmie jakieś 200zł za robotę bo trochę szarpania z tym jest.

        P.S. Dziś będąc na przeglądzie rejestracyjnym zwróciłem uwagę, że dostęp do miejsca gdzie rurka jest przykręcona do chłodnicy spalin jest całkiem niezły od spodu auta, stojąc twarzą w kierunku przodu silnika pomiędzy osłonami i ponad półosiami.
        OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
        SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

        Komentarz

        • Maly175
          Drive
          • 2013
          • 78
          • Octavia II combi (1Z5)
          • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

          #29
          Nr rurki mam , dzis spisałem , mam dostep do podnosnika wiec moze sam spróbuje

          [ Dodano: Czw 23 Kwi, 15 20:08 ]
          Ale chłodniczki i gdzie rurka sie konczy to juz nie widziałem

          Komentarz

          • looker
            RS
            • 2008
            • 1886
            • Octavia II (1Z3)
            • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

            #30
            Nie widziałeś bo w BMN jest ona niżej niż w BKD czyli jeszcze pod DPF-em i turbiną. Dojście słabiutkie...Ale trzeba spróbować.
            OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
            SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

            Komentarz

            • Juma
              Classic
              • 2014
              • 19
              • Octavia II combi (1Z5)
              • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

              #31
              Dojscie do odkrecenia i przykrecenia polecam z gory, wyjac trzeba dolot, puche filtra, aku, oslone aku, wykrecic mocowanie linek od wodzikow i dojscie jest jak zloto na przedluzkach ;]
              jedyny mankament to krociutkie sruby i trzeba miec sprawne palce zeby sobie to wszystko utrzymac i zakrecic tak zeby nie spadla nam uszczelka.
              Powiem szczerze ze sam sie nad tym namocowalem ale satysfakcja po zrobieniu tego samemu rowna sie prawie przywroceniu blasku jakiemus zapomnianemu klasykowi hahaha.

              Komentarz

              • Maly175
                Drive
                • 2013
                • 78
                • Octavia II combi (1Z5)
                • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                #32
                No to mnie zachęciłeś
                Zamówiłem juz nowa rurkę plus komplet uszczelek , w przyszłym tyg trzeba będzie podejść do problemu

                [ Dodano: Pią 24 Kwi, 15 19:19 ]
                Tak przy okazji muszę poprosić kogoś ogarniętego w logach czy z moich cos wynika

                Komentarz

                • looker
                  RS
                  • 2008
                  • 1886
                  • Octavia II (1Z3)
                  • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                  #33
                  I jak się sprawy mają ?
                  OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                  SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                  Komentarz

                  • Maly175
                    Drive
                    • 2013
                    • 78
                    • Octavia II combi (1Z5)
                    • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                    #34
                    Zamieszczone przez looker
                    I jak się sprawy mają ?
                    Rurka przyszla nie ta :/
                    Do przyszlego tyg musze to przelozyc :cry:

                    Komentarz

                    • Juma
                      Classic
                      • 2014
                      • 19
                      • Octavia II combi (1Z5)
                      • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                      #35
                      ori w serwisie 170 zl z tego co pamietam

                      Komentarz

                      • kaju991
                        Classic
                        • 2015
                        • 31

                        #36
                        Maly175, i jak zamontowałeś jakaś poprawa?

                        Komentarz

                        • Maly175
                          Drive
                          • 2013
                          • 78
                          • Octavia II combi (1Z5)
                          • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                          #37
                          Dawno mnie nie było ....
                          rurka wymieniona problem został ...
                          Winowajca prawdopodobnie jest gruszka turbiny ,koszt nowego turbo bo nie ma ori to 3,300 zł
                          Mysle ze w ciagu tygodnia to zrobie bo juz doszło do tego ze na 5 biegu 120 i spirala ... spadła moc ,nie kreci juz jak wczesniej.Wstepna diagnoza gruszka turbo ma delikatna nieszczelnosc choc czasami zaskoczy i da sie go krecic. Ale ile mozna .
                          Po zabiegu podziele sie spostrzezeniami .
                          ps.Zdjecie mojej rurki po wymianie.
                          Załączone pliki

                          Komentarz

                          • danielka1920
                            Classic
                            • 2015
                            • 13

                            #38
                            Witam ! nie chcac zakladac juz nowego tematu mam problem z moim rs bmn, auto slabo ciagnie z dolu bledow nie ma zadnych raz byl na jednym wtrysku lecz w blokach jeden wtrysk na wolnych chodzi roznie +1.3>+2.3 w takich wartosciach chodzi po dodaniu gazu wszystkie chodza 0.0 teraz pytanie czy zakupic jakis specyfik do czyszczenia bezposredniego typu liqui moily czy szukac wtrysku dodam ze wymieniona zostala listwa pompek na nowke z serwisu vw .Auto czasem rzuca silnikiem dlatego diagnoza padla na wtrysk . Przed sprowadzeniem w aucie w luxemburgu salon wymieniali ktoras pompke tylko pytanie dlaczego jedna . I jak sie maja sprawy z ta akcja serwisowa

                            Komentarz

                            • Maly175
                              Drive
                              • 2013
                              • 78
                              • Octavia II combi (1Z5)
                              • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                              #39
                              Zamieszczone przez danielka1920
                              Witam ! nie chcac zakladac juz nowego tematu mam problem z moim rs bmn, auto slabo ciagnie z dolu bledow nie ma zadnych raz byl na jednym wtrysku lecz w blokach jeden wtrysk na wolnych chodzi roznie +1.3>+2.3 w takich wartosciach chodzi po dodaniu gazu wszystkie chodza 0.0 teraz pytanie czy zakupic jakis specyfik do czyszczenia bezposredniego typu liqui moily czy szukac wtrysku dodam ze wymieniona zostala listwa pompek na nowke z serwisu vw .Auto czasem rzuca silnikiem dlatego diagnoza padla na wtrysk . Przed sprowadzeniem w aucie w luxemburgu salon wymieniali ktoras pompke tylko pytanie dlaczego jedna . I jak sie maja sprawy z ta akcja serwisowa
                              Mi pomagało wypalanie DPF za pomoca kabla.... bo ostatnio duzo po miescie jezdziłem ;/
                              zawsze troche lepiej sie zbierał po tym .

                              Komentarz

                              • danielka1920
                                Classic
                                • 2015
                                • 13

                                #40
                                filterek niby czysty rozwazam juz wyciecie go na stale bo glownie po miescie bede jezdzil . Bylem w aso pan powiedzial ze mam zostawic auto w przyszly czwartek i najpradopodobniej wymienia wtryski w ramach akcji serwisowej gdyz auto na poczatku roku tez mialo wymieniany wtryskiwacz w salonie tylko dziwili sie dlaczego jedna sztuke a nie komplet przebieg w aucie to 157 tys a przy 147 byl wymieniany w postaci jednej sztuki

                                Komentarz

                                • Maly175
                                  Drive
                                  • 2013
                                  • 78
                                  • Octavia II combi (1Z5)
                                  • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                                  #41
                                  Zamieszczone przez danielka1920
                                  filterek niby czysty rozwazam juz wyciecie go na stale bo glownie po miescie bede jezdzil . Bylem w aso pan powiedzial ze mam zostawic auto w przyszly czwartek i najpradopodobniej wymienia wtryski w ramach akcji serwisowej gdyz auto na poczatku roku tez mialo wymieniany wtryskiwacz w salonie tylko dziwili sie dlaczego jedna sztuke a nie komplet przebieg w aucie to 157 tys a przy 147 byl wymieniany w postaci jednej sztuki

                                  Moj podobno własnie przy przegiegu 149 tys przyjechał do serwisu na lawecie na wymiane wtrysków,tylko auto juz wtedy zgasło..
                                  Czysty a ile g sadzy masz w filtrze ??

                                  [ Dodano: Czw 20 Sie, 15 13:16 ]
                                  Zamieszczone przez Maly175
                                  Zamieszczone przez danielka1920
                                  filterek niby czysty rozwazam juz wyciecie go na stale bo glownie po miescie bede jezdzil . Bylem w aso pan powiedzial ze mam zostawic auto w przyszly czwartek i najpradopodobniej wymienia wtryski w ramach akcji serwisowej gdyz auto na poczatku roku tez mialo wymieniany wtryskiwacz w salonie tylko dziwili sie dlaczego jedna sztuke a nie komplet przebieg w aucie to 157 tys a przy 147 byl wymieniany w postaci jednej sztuki

                                  Moj podobno własnie przy przegiegu 149 tys przyjechał do serwisu na lawecie na wymiane wtrysków,tylko auto juz wtedy zgasło..
                                  Czysty a ile g sadzy masz w filtrze ??

                                  Miało byc popiołu

                                  [ Dodano: Wto 01 Wrz, 15 12:30 ]
                                  Po długim czasie moc "zdechła"

                                  Aut przestało mozna by powiedziec jezdzic , 120 km i odcinało turbo za kazdym razem ...
                                  Jezdziło na jakies 50% swojem mocy , prawdopodobnym winowajcą jest ..."gruszka przy turbo" - potwierdze po odbiorze auta.Efekt koncowy był taki ze jak mi powiedziano "geometria żyła by swoim życiem jeszcze troche " bo sie delikatnie mowiac juz wypaliła. Wadliwe działa nie zaworu doprowadziło zapewne do zapieczenia sie kierownic i zdechło ...

                                  Komentarz

                                  • danielka1920
                                    Classic
                                    • 2015
                                    • 13

                                    #42
                                    i jak sie maja sprawy ? mam jeszcze jedno pytanie zauwazylem ze u mnie kolektor jest aluminiowy czy byly dwa rodzaje plastik i aluminium bo sie zastanawiam czy go wywalic i zastapic gdyz auto dalej slabe z dolu wtrysk dzis wyslany do tucholi na regeneracje wiec zobaczymy bvo regeneracji .

                                    Komentarz

                                    • Maly175
                                      Drive
                                      • 2013
                                      • 78
                                      • Octavia II combi (1Z5)
                                      • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                                      #43
                                      Zamieszczone przez danielka1920
                                      i jak sie maja sprawy ? mam jeszcze jedno pytanie zauwazylem ze u mnie kolektor jest aluminiowy czy byly dwa rodzaje plastik i aluminium bo sie zastanawiam czy go wywalic i zastapic gdyz auto dalej slabe z dolu wtrysk dzis wyslany do tucholi na regeneracje wiec zobaczymy bvo regeneracji .
                                      Z mojej wiedzy w naszych był plastikowy ale wiem ze alu tez są ,może ktos juz wymienił go na "lepszy"

                                      Komentarz

                                      • danielka1920
                                        Classic
                                        • 2015
                                        • 13

                                        #44
                                        grucha jest normalnie od klapek i nawet cos tam ciagnie nie wiem czy robic sobie robote i to wywalac i zastepowac czy dalej tak smiagac zobaczymy jak wtryskiwacz przyjdzie co dalej z moim cudem , a maly moze ty sie orientujesz jak to jest z pompa oleju w bmn psuje sie czy nie walkow nie ma ale naped dalej to co w 2.0 ten imbus ta?

                                        Komentarz

                                        • looker
                                          RS
                                          • 2008
                                          • 1886
                                          • Octavia II (1Z3)
                                          • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                                          #45
                                          Warto też sprawdzić przewody elektryczne idące do gruszki od turbo. Lubią się przecierać o peszel.
                                          OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                                          SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                                          Komentarz

                                          • Maly175
                                            Drive
                                            • 2013
                                            • 78
                                            • Octavia II combi (1Z5)
                                            • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                                            #46
                                            Zamieszczone przez danielka1920
                                            grucha jest normalnie od klapek i nawet cos tam ciagnie nie wiem czy robic sobie robote i to wywalac i zastepowac czy dalej tak smiagac zobaczymy jak wtryskiwacz przyjdzie co dalej z moim cudem , a maly moze ty sie orientujesz jak to jest z pompa oleju w bmn psuje sie czy nie walkow nie ma ale naped dalej to co w 2.0 ten imbus ta?

                                            Ja jak wywaliłem swoj kolektor plastikowy bo...juz miał przedmuchy na ośce ( w kierunku osłony paska rozrzadu) a że nowy kosztuje 2000 zł to... za 250 zł masz z BDK bez klapek .. roznicy nie zauwazyłem choc wiem ze są odpowiedzialne za zawirowanie powietrza wpadajacego na tłoki z mieszanka ...
                                            Ale skoro nie masz zadnyc innych obiawów ,to bym nie ruszał.Sama ośka miała luzy ale klapki były w dobrym stanie co mnie mocno zdziwiło przy ponad 240 tys przebiegu a domyslam sie ze nikt wczesniej tego nie robił u mnie.
                                            Co do pompy nie słyszałem o problemach ale dowiem sie na dniach bo jeszcze auta nie odebrałem.A info bede miał prosto z serwisu ,powiedzmy od zaplecza

                                            [ Dodano: Sro 02 Wrz, 15 23:29 ]
                                            Zamieszczone przez looker
                                            Warto też sprawdzić przewody elektryczne idące do gruszki od turbo. Lubią się przecierać o peszel.

                                            Sprawdzałem , wygladają jak by cos je delikatnie ząb czasu napoczął ale są całe jeszcze..
                                            Bo po przygodzie z wycieraczka to juz patrze na wszystko w tym aucie ...A ja sie zastanawiam skąd sie wzięły takie legendy o niezawodnosci VW ?

                                            [ Dodano: Czw 03 Wrz, 15 17:48 ]
                                            Wiesz pytałem sie o tą pompę, z jej uszkodzeniem to totolotek...
                                            Masz tu ciekawy artykuł i sugerują że jest jedna z mniej awaryjnych ,sprawdzałem w ETKA ta sama jest w BMN

                                            może to ci w czyms pomoże :wink:
                                            Z drugiej strony kupic auto po to zey je odrazu robic bez wyraznych objawów chyba mija sie z celem 8)

                                            Komentarz

                                            • danielka1920
                                              Classic
                                              • 2015
                                              • 13

                                              #47
                                              Problem rozwiązany auto jedzie bynajmniej myślę że tak jak musi jechać wymieniona pompką trochę się z dołu słabo zbiera ale jest lepiej myślę czasem o przyblokowanych kierownica ch . grucha ma całe kable wszystko ok chyba że ona trochę broi i jeszcze czasem słychać świst ale wydaje mi się że to turbinka

                                              Komentarz

                                              • przemik
                                                RS
                                                • 2012
                                                • 1610

                                                #48
                                                Czyli nie rozwiązany....
                                                Przemek
                                                DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                                A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                                80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                                Komentarz

                                                • Maly175
                                                  Drive
                                                  • 2013
                                                  • 78
                                                  • Octavia II combi (1Z5)
                                                  • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                                                  #49
                                                  U mnie tez ,po regeneracji turbo jeździ jak sdi :/
                                                  no ale to podobno nastawie (badz regulacja) gruszki ma pomoc.
                                                  W koncu jest z czujnikiem wiec jak zawsze muszą być ulepszenia ...

                                                  Komentarz

                                                  • robekcool
                                                    RS
                                                    • 2009
                                                    • 2041
                                                    • Octavia II (1Z3)
                                                    • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                                                    #50
                                                    Nie czytałem całego wątku. Sprawna gruszka to podstawa i w wielu przypadkach przyczyna braku dołu.
                                                    www.k-mot.pl
                                                    Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                                                    Autoholowanie.
                                                    Robert Kulma

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...